İlk Lansman
1987 yılında ev bakım ürünleri pazarına giriş yapan Bingo, o yıllardan günümüze çok önemli gelişmelere imza attı.

Yurtiçindeki emin adımları beraberinde güçlendi ve bu süreçle eş zamanlı olarak komşu ülkelere açıldı, ihracat atağıyla beraber globalleşme sürecinin de temellerini attı.
Yeni Ürünler
Bingo, 1993-1994 yıllarında ürün gamını genişleterek, yumuşatıcı, krem temizleyici, yüzey temizleyici ve cam temizleyici ürünlerini tüketicisinin beğenisine sundu.
Yeni Yatırımlar
2001 yılında Hayat Kimya’nın, İzmit’te Türkiye’nin en modern, yüksek kapasiteli deterjan ve ev temizlik ürünleri tesisini üretime açmasıyla, Bingo, çatı markası altında geniş yelpazeli ürün gruplarıyla üretim yapmaya başladı. Üretim tesislerindeki kendi liman işletmesi sayesinde ihracatta da gücünü artırdı. Kısa zamanda ev bakım grubu pazarındaki dengeleri değiştiren Bingo, birçok segmentte tüketicinin tercih ettiği ilk 3 markadan biri haline geldi. 
Dış Pazarlar
Bulgaristan, Ukrayna ve Cezayir'de kurulan üretim tesisleri beraberinde, dünya genelinde 44 ülkeye ihracat başladı.
Yeni Bingo
Bingo, 25. yılında yeni logosu, tüketici iç görülerinden coque telephone redmi note 11get it bybest sitewatches replica yola çıkarak oluşturduğu ürün ve aktiviteleriyle, gücüne yakışan yeni bir vizyonla yoluna devam etti. Yeni logo tasarımıyla Bingo, tüketici ihtiyaç ve beklentilerine yönelik çalışmalar yapıldığını ön plana çıkaran “Seni Anlayan O” sloganını ve imajını destekledi.
Yeni Çağ Yeni Bingo
Marka artık yoluna yeni bir soluk ile devam ediyor;
«Bingo’nun Artısı Temizlikten Fazlası».
Bingo, hayata değer ve güzellik katan kadınlardan ilham alarak, ürünlerine ve yaptığı tüm çalışmalara artı değer katmayı ilke ediniyor.